Monday, January 31, 2011

hati saya MARSHMELLOW la=)


ibu : adeq!nak ikut pergi johor ta?asyekk mengadap laptop ja!jum la~
saya : huh?bule!jap ea!nak pergi siap2 dulu!
mase saya nak pakai tudung,,tetiber saya teringat mende alah ni!argh!rindu dia!

ibu : uyy anak dare!cepat sikit bule ta?
saya : huh?tape la ibu!kite tanak pergi la!kite tinggal rumah jaa..ibu pergi la..
ibu : eyh budak ni!tadi kate nak pergi..tinggal rumah sorang2 je taw..
saya : ok!dah biasa daa~
*dah tader orang nak pesan "awk..tutup tingkap,,tutup pintu,,pintu tuh kunci,,kalau orang ketok pintu,jangan bukak..bukak semua lampu taw..jangan na mengader na kuar rumah,,jangan na ngade2 maen nan anak kucing kat luar rumah tuh"huhh!i miss u la!*

hurmm..saya rindu dengan binatang ni!that's why i make this post!wee~bukan beg nikon tuh!tapi pin tudung saya tuh!mmmmmwwwwwaaaaahhhhh!sob..sob..eyt budak!nape kamu hilangkan mende berantai2 ni!nak kene giget perr!macam mane bule hilang seyh?buntu saya pikir balek!eeiiii..budak gomok nyanyok ni!actually saya ok jer.ta mara sangat pun awak hilangkan mende alah ni,tapi,,saya melalak agak lame la kat toilet lepas awak cakap mende alah ni hilang!haha!bodonyer saya!pin tudung hilang pun nak nanges per!saya memang hati marshmellow la!ta bule kene tersentap siket!mesti saya melalak punyer!wahy!gembeng seyh saya ni!argh!dulik ape saya!saya yang gembeng,,saya punyer pasal la!huh!eyt gomok!naseb baek saya sempat snap 'sayang' saya ni sebelum hilang kat tangan awak.penat saya godeh2 camera nak cari gambar 'sayang' saya ni!wee~saya jumpe gambar dy!whoa.whoa.tawu la mende alah bodo ni tak penting sangat..tapi saya sayang dye la weyy!

nota kaki penagih simpati : woot.woot.sape ade jumpe binatang yang sama macam ni bentuk nyer,,saya mahu tempah!saya nak macam gini jugakk! untuk kamu,,kite ta mara pun kamu hilang kan=) da jdyk daa~mahu dibuat macam mana!

No comments:

Post a Comment