Sunday, January 30, 2011

saya sayang ami~

Amirah Syahirah pada 30hb Januari pukul 2.36 ptg Lapor
pah....aku ta twu na ckp cmaner...
tetiber smlm aili soh aku ckp kalw kw da ta na dyer...ta per
dy terime
knape nan korang??
ok ta....
aku ta smpt ckp ape2,,,dyer trus of9,,
soe smpaikn bnder niyh
hope ure fine!!!
luv opah sesgt smpai maty!!!! 


baru nk 0n9 fb.tetiber ade mesej dari ami.hurm.eyt!budak gomokk!aku kan nak kau jaa!kau jangan risau kayh!?aku tatwu larh kalau kau da tanak tunggu~
hah!lagyk satu,kalau kau da busan nak tunggu aku,,bilang yarr!aku perlukan ksetiaan kau!aku perlukan kprcayaan kau!=)


nota kaki penagih simpati : 2 days non stop hujan!aku rindu kau sangat!huhh!damn miss!~macam mane nak pegi holiday selasa ni?baju aku pun tak kering agyk!whoa.whoa.baju2 abg-abg semua hnta dobi!aku?ta ada duet la nak hnta dobi!huhh!

No comments:

Post a Comment