Sunday, January 30, 2011

nyonya amnesia?

nyonya : eyt amoi,lu dulu olang cina ka?
aku : eyh!tader la.saya orang melayu..
nyonya : mak lu tu dulu cina ka?
aku : huh?ya.mak dulu cina.eyh aunty,,slamt tahun baru cina yar..
nyonya ; oke.oke.telime kasih ya amoi.aku talak buat kuih taon ni..sudaa tua.
aku : ooh.aunty duduk mana?
nyonya  :duduk kat masai..jln 7.amoi duduk mana?
aku : saya duduk tmn kota masai.
nyonya : wah!sama la sama aku..
aku : eyh aunty!mana ada tmn kota masai jln 7..jln bacang,duku,ciku,jmbu..adalah..
nyonya : eyh?yaka?ntah!aku pun sudaa lupa maa mner duduk.
aku : >terus bla!sah aunty tuh amnesia!<


smlm pegi ikot ibu beli barang dapur!teserempak dgn aunty ciner ni..whoa.whoa.aunty tuh amnesia!syan gyle!mcm ner dy na balek umah?argh!rase brsalah plak..actually,,lpas smpai jaa rumah,aku terpiker sejenak,hurm..klau org amnesia msty dye luper kan sumer2,,i mean kalau ade org buat taek kat dy pun,esoknye msty dy lupe kan,klau ade org kencing dy ,esoknye dy luper..YEAH!OUT OF BLUE!i think it's better if i got amnesia right now for a minutes!yeah!i can forget everything and starts a new book!wah.wah.bijak nyer sang kancil ni yerk.kau ingat bagus ka kalau dapat penyakit amnesia tu?haha..memang la aku bule lupe yang jahat..tapi kalau aku lupe sumer??!wah!parah ni!i'll forget my family!i'll forget my cutie fwens!and the worst is i'll forget him!my boyfie a.k.a my bangla!sob..sob..nop!takan ku relakan semua itu terjadi!aiceh!ayt gedik semena ni!douh!serabot seyh macam ni!eyh nazifah!kau piker bagus sangat ke kau biarkan je bngla kau macam tuh?kau nak suruh dye tunggu kau?nak suruh tunggu smpy biler?kau ingat kau tu sape?anak raje?kau ingat kau tu special sangat ke?huhh?HUHH!i'm soo sorry!give me more tyme!my words for you : i will come back to you.just need my time!sorry!hurmm..actually,ta besar mana pun salah kau tuh!besar siket jaa dryk zarah!tapi..tah la ek!SUMPAH!AKU SEDIH GILERR!kau jangan sedih2!aku ta syukew tengok kau sedih~both of us,let me who always keep the tears inside of me..and i want you always smiling ang happy kayh=) kau ingat kan aku pernah ckp prinsip aku..JUST PRETENDING AND EVERYTHING WILL BE FINE :))))
btw.tengs a lot for you.because of you,,i learn how to appreciate someone like you,,i learn how to really love someone like you,,and the most important i learn to be a strong girl!!>even aku ta kuat mane pun..baru kena mara siket,,aku daa melalak!aku memang sangat2 sensitif<and now i hate my tears!it doesn't want to stop when i think bout you!nazifah!BE A STRONG GIRl!


nota kaki penagih simpati ; fira!hani!tyot!ezat!mated!farha!yok kite buat rayuan kat mkcek kafe,,soh mereka jual air soya+jagung!wah!sumpah sedap gylee!btw i really mish all of you=(

No comments:

Post a Comment