Wednesday, February 2, 2011

no need tittle la weyy!

huhh!esuk mahu pergi melaka. uhukk. uhukk. sumpah! aku malas gila nak follow ibu dengan sume sume pergi holiday! tinggal rumah is better la for me. chett!aku memang malas na keluar teratak cantik aku ni. twink2*that's why la because he call me garfield. just because aku malas! aiceh, bukan sebab aku chumell macam garfield taw! i more cute dari garfield la. gedik perasan semena gadis ni. ta suke orang gedik?blah ar* weee~one more thing, abang! saya sayang abang la kalau macam ni tiap tiap malam! hah! tengs teman kite skype eah. act, malu kantoi dengan abang kite nanges masa tengah skpe tuh. shuh shuh. kite terlepas semua dekat abang kan? sorry sorry yeah bro. wee~ suke ayat abang! love him before he love other. rightio abang! *abang ade pengalaman ni!*hum! saya yang menurut perintah! saya memang sangat sayang dia pungg. oke? first task is complete excellently. weehaa! suke la macam ni. nanti abang joyah joyah lagi ea? suke suki la saya dengar! =) untuk awak, saya minta maaf sangat sebab layan awak macam gitu tadi. saya buadd awak bad mud kan? awak ajak saya skype, saya buadd buduh ja. huhh! sorry. lepas tuh awak tertidur pulak si sleeping beast ni. douh. bile saya dah semangat nak skype, awak da tidur pula. ahh! saya pula yang sedih medih sorang sorang. salah saya. kan saya yang suruh awak tidur kan? udahnya memang awak tidur serius betul. wah! saya kena tinggal ni. haa~ sweet dream la yaw=) akhirnya saya skype sekejap dengan abang biul ni. even satu rumah. pelik seyh! satu rumah pung na skype ka? biarlah. saya suka kongsi masalah sama dia! whoa.whoa. kebuhsanan sangat melanda ni. hmm! test la otak pagi pagi bute ni. orang kate belajar waktu pagi, berkesan! aku cuba la ni. wah! aku dengan membabi butenyer masuk bilik, amik beg. baru bukak handout cikgu chemist, aku dah campak atas katel. bukak modul add math, ibu! serius. rase nak humban ja kat dalam tung sampah. bukan campak ats katel lagi. tung sampah dah tahap dia. hoyt nazifah! cekadak kau ja nak buang ilmu! dush! serius. aku buntu. buhsan. serabut. malas. dan rase rase yang seribu angkatan dengan nya la~


nota kaki penagih simpati : dah pukul 4.35 pagi. mata masih mahu bersengkang kengkang. ta tahu apa motif mata ni tanak tutup. emang nak jadi makguard tak dikehendaki tanpa gaji kat rumah ni kutt. one mur, ta tahu apa motif nak letak video ni. buadd suka suki. suka tingukk selalu!fira! aku dah macam muhamad raushan no brain tuh! suke merapu di blug!=P

No comments:

Post a Comment