Saturday, February 5, 2011

tomorrow :)

yeah. pejam celik pejam celik mata suda hari Sabtu. kawan suka suki aku semua cakap "weyh pah uyy, kau memang la rase sekejap sebab mate kau tu sepet! sekejap ja nak pejam celik!" hambuyy!bab mengutuk aku memang tahap cekodok ea korang! haha. i don't care. i love u'all la! :D chill suda. whoa whoa. aku rindu sama korang. aku rindu kawan kawan aku. yeah. a group of orang perempuan gedik semena suka suki buadd port kat surau bila nak sembahyang. so? where the port? absolutely sebelah pintu surau! sebab kami nak angin! kat situ la tempat aku tawa tawa, nanges nanges, gedik gadak semena snap snap gmbr gedik  and hmm semua semua la. :) hah! kene sound? mestilah! memang selalu pungg kene sound! haha. chill suda! yeah. kami sempoi suda. hari ni kene sound,, esok lusa senyap la sekejap. tulat nyer? hah! galak la balik! sapaikan master tabarru' pungg duduk kat site fom4. sebab kitorang bising sangat! maaf la yarr. kitorang emang perangai macam ni. but, at least kitorang tak kacau orang lain! sian hazy sebab ade anak buah macam kitorang ni. hah!.

yeah. one mur thing, i miss my friends yang selalu duduk sebaris dalam perhimpunan kat DSP tuh selalu nya kita kita duduk baris depang sekali lepas baris fom5 an?. whoa whoa. rindu nye kat fira, hani, dan sapa sapa lar yang selalu duduk sebelah i kat dsp. sebab aku suka suki lentokk kan paler hanggok batu aku ni kat korang. aku ni susa nak tido kat dsp. tapi kalau aku da tido tuh, seyhh! emang tada ingat dunia ahh! lentok saja suka suki sama sapa yang duduk sebelah aku! haha! tengs a lot ar korang sebab jadi bantal busyuk aku kat dsp! sayang korang ketat ketat! 

wee~ aku rindu sama supplier biskut paragon! woot woot. syaza affira sahli la! sape lagi suka gedik gedak bawak biskut kat sekulah tuk jamu semua semua warga paracorn. eyh! PARAGON la! yeah. we got a lot of PARA yar. PARACORN. PARAGON. and most we love is PARASIT! yeah! and one important thing that we happily do it together gether is Dewan Makan la weyhH! suka suka suka! rindu kita duduk sama sama semeja kat dm tuh. yahh! kita tawe tawe sama sama. time kat dm la korang gedik gedak tingukk 'ah weng' korang tu! eyh! dia ta hensem la! chumel pung tak! argh! pasal korang gedik gedik tinguk dia. aku punn dah terjebak sama dengan kegedikan korang tu. tapi, aku ta pernah terlintas kat hati batu sanubari aku ni nak suka dia weyh! nothing interesting wif him la! oke.oke. aku selalu kena hempok nan korang kan bila aku cakap dia tu selekeh saja. tada chumel nya pungG! yes! anyway mybe sebab aku tak pergi sungai lebam kan? tatwu satu hapak pun apa dia buadd kat sungai lebam sapai korang gedik semena cakap dia tu chumell! wee~ aku suka suki sebab aku selalu pakai baju prep sama warna dengan dia! *tak sengaja pun oke* and korang emang jeles tahap dewa la kan? haha. padan muka! suda suda la tu suka suki nak tinguk 'ah weng' tu. pergi tatap tilik tenung tah apa apa saja muka pakwe korang lagi bagus pa! haha. sudah! hentikan fenomena tinguk ah weng korang tu! :D lastly, aku sayang korang ketat ketat argh! sometyimes aku selalu jadi mrs unappreciated kan? hah! sempoi suda~ yang penting dalam hati tetap sayang korang la! haihh. malas pulak rasa hati ni nak merapu rapek panjang lebar kat post ni. sebab ibu aku dah panggel makan ni weyh! juwm abang abang, kita mencekik lagi! for bloggie, this last post! esukk suda balik hostel jumpa buah hati! aiseh! orang balik hostel sebab nak belajar, aku balik sebab nak jumpa pakwe! ahh! lantak! yang penting aku ta lupa sama my study oke?! 


nota kaki panagih simpati : rindu semua semua la. :) nak letak gmbr korang, tapi malas! haha.

No comments:

Post a Comment