Friday, February 4, 2011

saya cinta cikgu top!

muahh!home sweet home!deeyhh. penat ny bru sapai rumah! ikutt hati bercintan merana ni emang malas gila nak update blug ni. tapi buhsan yang teramat da bermaharajalela kat sini. so? just do sumthing interesting maybe?! paler hotak dye arr! *maaf bahase 18sg kat sini* rase nak humban ja paler hotak aku ni kat lubang jamban. satu mende hapak punn aku ta bule bule nak buat. actually thisss totally bout my homework bertimbun timbun tahap dewa kodok. siryes satu mende aku ta buadd lagi. bingung siak. i just complete excellently my sejarah hw! whoa whoa. tu pun rase da bangge sangat da sebab at least aku dah buadd sikit kerja rumah yang cikgu bagi. douh! why every time when i went back home,,there were a lot of hw?huhh? asal soalan kau cekadak sangat nazifah uyy! name pun pelajar kokk! mestilah ada homework! wahai cikgu hasan topit, kamu ingat paler hotak saya ni macam albert estein ka? bule jawab soalan kajadah haram tuh?huhh! :'(


so? the conclution is just forget about hw :D


ahaks! aku pasti mesti semua guru sakti berbangga sebab aku hadir kat sakti tuh. seorang pelajar yang rajin, bijak *amin* , berdisiplin, lagi, hmm, semua  yang baik baik sayang tuh aku larh! huhh! hope againts hope.

nota kaki penagih simpati : aku suka suki gedik semena bila orang cakap kat aku "nazifah,saya sayang awak!" or "aku sayang kau ketat ketat sanad sanad sendat sendat semua semua kejadah sayang la pah uyy!" siryes, over the moon la! <3


No comments:

Post a Comment